dinsdag 23 april 2013

IKKI

Zo dat is lang geleden dat ik een bericht heb geplaatst zeg maar het betekent niet dat er achter de schermen niets gebeurt :-) Heb verschillende dingen gehaakt en zal af en toe wat plaatsen, duurt het niet weer zolang om wat te plaatsen haha.

                                 Ikki, een patroontje van Aminette's world
                                 Ikki is 11 cm. groot en gemaakt van Scheepjes mix
                                 (70% acryl,30% wol)


liefs Yvonne




11 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd is het geworden! Ik was al volger van je blog, zag ik net!

    Groetjes, Vera

    (veranadine.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd zeg!! En gewoon lekker blijven plaatsen die leuke haakwerkjes :) ik ben sinds gisteravond ook weer lekker aan de gang gegaan met een nieuw project! Word weer superleuk al zeg ik het zelf ;) tot blogs :)

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-) ben benieuwd naar je nieuwe project......

      Tot snel...

      Verwijderen
  3. Wat een schatje is dit zeg, Heel mooi gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie!
    Ik wil hem ook maken! Hoe kom ik aan het patroontje?

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl
    hobbywerkjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-)
      Het patroontje is van Antoinette (Aminette's world)

      Verwijderen
  5. En ben ook gelijk volger geworden bij jou :-D
    Leuke knuffeltjes allemaal! Ben benieuwd wat je nog allemaal gaat m(h)aken

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Yvonne, Super leuke creatie!!

    Ik heb jou genomineerd voor een liebster award wil je weten wat dat is kijk eens op mijn blog. En ohja ps ben gelijk volger geworden.

    gr Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen